Relaxare…pe balta la pescuit.

Si pentru ca toata lumea de 1 Mai a plecat la mare ,eu m-am hotarat sa merg cu prietenii la relaxare pe balta  pescuit. Am tot incercat de-a lungul timpului tot felul de balti din jurul Timisoarei si nu numai . Ei bine de acesta data ne-am dus undeva in drum spre Buzias intr-o localitate numita Icloda.  Am ajuns la locul cu pricina si ca la orice balta privata am platit o intrare de pescar 15 lei ,de agrement 5 lei .Cum eu nu arat a pescar am platit 5 lei , insa am stat cu batul in apa mai toata ziua . Domnul de la intrare foarte amabil si pentru ca este in acest fel , probabil ca-i si merge atat de bine cu clienteala .

Dupa ce am primit biletele de intrare si locurile, special amenajate pentru fiecare pescar in parte ,ne-a dat si o carte de vizita in cazul in care ne place si vrem sa mai mergem sa ne facem o rezervare, nu ne costa nimic in plus ,decat un eventual telefon pe care-l dam cu cateva zile inainte ,asta ca sa ne alegem locurile de pescuiala .Nu e nimic de ales acolo , deoarece toate locurile sunt puse strategic si gandite de la inceput .Pe marginea baltilor sunt plantati pomi ,asta ca sa nu te bata soarele in cap toata ziua , insa nu te opreste nima daca vrei cumva sa faci si plaja.Este loc destul si pentru acest lucru .

La fiecare 2 locuri este amenajata o masa cu bancute si un gratar ,asta in cazul in care vrei sa faci un gratar sa nu te cari cu tot arsenalul de acasa.Intre pescari este cam 5 m distanta,nu cumva sa se incurce firele unuia cu celalalt,deci eu …am avut loc destul sa dau la pluta fara sa incurc baietii nostri .

Tot malul baltii este protejat cu dulapi de lemn ,ca nu cumva sa fie malul erodat in timp ,iar daca nu stiati ,lemnul in apa nu putrezeste …el putrezeste ,doar la ciclurile de umezire si uscare …in timp.

Pe mine una ma relaxeaza pescuitul acuma , am timp de gandire , de meditare fara sa fiu deranjata de manele , muzica de folclor sau injuraturile si fumul altora . Si cand te gandesti ca nu acceptam ideea asta deloc acum cativa ani . Nu trebuie decat o data sa prinzi gustul …sa simti vibratia batului si parca-ti doresti tot mai des sa mergi . Abia am asteptat sa vina caldura sa ma pot relaxa in liniste si undeva unde-mi place.

Dupa ce am terminat de pregatit totul ,ne-am apucat de pescuiala .Acuma tine-te frate ca tragea pluta de numa . Este prima balta unde mergem si nu am avut timp de plictis .Daca vrei,sau ai uitat sa-ti iei cafeluta cu tine ,nici o problema ,ca domnul de la intrare are si o ghereta acolo unde poti sa-ti iei diferite produse .Adevarat ca mai scumpe ,insa ai de unde lua,daca erai in alta parte …ciuciu ca stateai pe tusa .Chiar la intrare ,dupa acea ghereta , este amenajat un loc unde gasesti ,galeti , mincioace :)))) , juvelnice …toate acestea in cazul in care le-ai uitat acasa, sau esti doar un amator care nu stie ce si cum are nevoie pe balta .

In momentul in care galeata s-a umplut, Ovi care e crescut la Dunare stia cum sa tina pesti mari langa mal …mai ales ca noi nu am avut nici mincioc la noi ,nici juvelnic …pentru ca ne-am dus la distractie si nu sa luam pestele acasa. Foarte atent domnul de la intrare ,cand a vazut ca Ovi baga crapii pe fir de sfoara bagat pe la branhile pestilor ,a venit la noi cu minciocul si juvelnicul ,atentionandu-ne ca daca vrem pestii sa-i tinem in juvelnic , daca nu sa le dam drumul ,dara a-i chinui sau rupe branhiile .In acel moment am facut selectia la pesti si ne-am reorganizat. Pestele care-l iei acasa se plateste ,crapul 13 lei/kg si carasei 7 lei/kg …se mai pot prinde si alte specii, insa  nu ne-a interesat pentru ca nu am prins altceva.

Noi fetele am pregatit si niste sanwichi-uri intre timp . Am uitat sa va spun ca langa fiecare scaun de pescar amenajat pe care scrie si un numar 😀 ,este si o mica bancuta pe care sa-ti pui trusa de carlige ,plute ….momeli si altele ,dar si un cos de gunoi menajer. In momentul in care ai totul la botul calului ,este pacat sa nu profiti sa fi civilizat.La orele 20 fara un pic ,vine omul la fiecare pescar in parte si-l anunta ca mai este un pic si se inchide locul de pescuiala. Arunci momelile in balta ,sau le iei cu tine ,viermisorii la vrabiute si mergi catre casa …incantat de o zi superba.

Foarte incantata am fost de acel loc si cu siguranta o sa mai merg .Daca aveti ocazia sa mergeti ,nu ezitati …nu o sa va para rau.

Daca nu v-ati plictisit de poze ,puteti vedea mai multe….. aici

10 comentarii la „Relaxare…pe balta la pescuit.

1. Ai avut dreptate. Inghit in sec. 🙁
    Excelent amenajat locul. Nu pare mare balta, dar faptul ca ai umbra, mese, gratar, ‘scaunele’, chiosc, distanta intre pescari etc., face toata distractia.
    Foarte frumoase pozele. Relaxarea a fost cu siguranta totala.
    Un singur minus acord intregii aventuri. Faptul ca te pune sa platesti pestele. Prefer baltile unde platesti 50-100 Ron/zi, dar nu platesti pestele, indiferent cat de mult prinzi. Dar bine…aici a fost vorba de relaxare mai mult, asa ca e de inteles. Si cum proprietarul respectiv a organizat si dotat balta de nota 10, nici nu se mai pune in calcul aspectul asta. 😀

• 60 de lei am platit toti acei pesti ce-i vezi in juvelnic + 40 lei la 4 persoane ,iaca e 100 de lei .Iti spun sigur ca nu mananci mai mult peste .Acela s-a impartit la 2 familii si inca mai am in congelator.Deci e numai bine cu intrare asa cum e mai ales ca de cele mai multe ori nu luam pestele acasa .

2. Mna, cine m-a pus sa intru la ora asta la tine? E seara, si-acum poftesc la peste 😀 Eu sunt un impatimit al pestelui, nu exista vreunul de la care sa ma dau in laturi 🙂
    Faina distractie, aproape te invidiez…

• Imi pare rau ca ti-am provocat pofte la ora asta .Bine ca nu esti gravid :)))).
      Cat despre invidie…nu ai de ce ,ia batul in mana duminica si o ora stai pe balta .Te eliberezi de toate 😀 (oricum cred ca deja cunosti sentimentul….de eliberare) .

3. hopa , şi pe goagăl eşti -sunteţi , parcă am cont , dracu ştie cu ce parolă , respectiv probabil trebuie să mă ….loghez şi să …te comentez şi acolo!
    După căderea lu MRU, mi s-a pus iar un megru pe creier şi am băgat netul în origini.
    =Pe-pentru 10 iunie voi venii în ţară că să merg cu mama la vot pt PDL de Iaşi care o fi ăla şi mai stau ceva zile ca să-mi revăd coledgii de facultate(mintală) undeva pi la poale de Ceatlău, asta şi fendcă le …..cam plătesc randevuul, apoi să-mi văd finuţele la Piatra .
    De obicei nu am setate la aparatul foto data şi de aia le cam încurc, deoarece e posibil ca să le dau la comerţ ul nepoţilor şi cade nasol dacă e gălbejeală pe imagine.
    Să te uiţi pe biziday emisiunea de …. bizniţ de marţi că au fost ceva texte interesante pentru economiile în lei ale bobulaţiunii române sub USL-Negriţoiu ca perspectivă , respectiv că şi asta voi face cînd vin în iunie- le trec pe toate din lei-roni, în alte valute .
    vă kisss

• M-ai facut sa zambesc,daca altora le aduci furtuna,mie imi aduci zambete .Ma bucur ca esti bine!
      Eu pe google+ sunt conectata cu adresa de yahoo ,nu de gmail 😉
      Pozele in care apare data sunt facute de altcineva,la mine apare data si locatia in directorul in care le salvez pe fiecare;).
      Nu mi-ai spus pe ce program (biziday???? nu am asa ceva)… este acea emisiune si la ce ora.